چار دیواری

!همینی که هست

چار دیواری

!همینی که هست

اینم از کار امروز


خونه تنهام. حضرت مادر زنگ زدن که برو لباسارو از بهار خواب جمع آفتاب خرابشون نکنه...

الان به شدت احساس مفید بودن میکنم، خدایا شکرت!

سوزن اول به خودم

وقتی یه دوست داره باهات حرف میزنه اونم از جنس احتمالا درددل؛ هرچقدم که حرفاش ناشنیدنی باشه به حساب رفاقت تحمل کن و هی فرت و فرت نزن زیر خنده. اینطوری نگاه کن که تورو محرم دونسته...

مکرر باد


عزیزان مبارک باشه عیدتون. ایشالا عید فطر سال دیگه رو هم بهم تبریک بگیم

در حد بوووووق


آدم بعضی سریالای ساخت وطنو که میبینه میفهمه فحش یکی از کاربردی ترین و ضروری ترین اختراعات بشر میباشد.

نازنینم! با توام


خداروشکر خداروشکر خداروشکر

اولی به خاطر سلامتی، بعدیش برا درک عید فطر وآخریش برا داشتن دوستانی که اگه نبینمشون دلم براشون تنگ میشه

شیطون جان مه با!


گاهی به ذهنم خطور میکنه یه سرگرمی برا خودم را بندازم، یه حرفی اینجا پرت کنم ببینم کی به خودش میگیره.

کلاغا پر!

این روزا حالم سنگین ناخوشه. کسی فک میکنه میتونه حالمو عوض کنه ابراز وجود کنه لدفن!

تف به ریا!


کسی که ادعاش میشه مذهبیه، نماز میخونه و روزه میگیره و کلی به کارای ملت ایراد میگیره و قضاوت میکنه خوبه که رفتارش جوری نباشه که آدم از هرچی مذهب و شعائرشه متنفر شه


با شما نیستم

بعضیا آدم رو از خودشون زده میکنن. دوسشون داریا اما انقد مغرورن که مهربانی باهاشون غروره خودتو به چالش میکشه...

چی عزیزتر از غرور؟