چار دیواری

!همینی که هست

چار دیواری

!همینی که هست

آقا جون مادراتوووون، قضاوت نکنین، مخصوصا وقتی در جریان مسئله ای نیستین.

بی خوابی لعنتی...

درد مشترک من و مادر.

فازت چیه؟ تو کامنت پست شعر مینویسی؟؟؟ خب که چی؟

یعنی عاشق تقلای بعضیا برای زدن مخ خانمای وبلاگ نویسم!

به من الهام شده تو زلزله میمونم زیر آوار و میمیرم، برا همین تو حموم و دستشویی کلا استرس دارم، تو زندگانی که آبرو نداشتیم، همینم مونده موقع بیرون کشیدن نعشم ملت هرهر بخندن، فرداشم بشم ...most views video on youtube

الحمدالله که فیلتره.

موسیقی، لپ تاپ، پتو، بخاری، چای گرم،میلاد، سیرابی... و دیگر هیچ!

سرد نیست چرا؟ چرا ها میکنیم بخار نمیکنه،هااااااااا؟

برکت از زندگی رخت بر بربسته، یه زمانی چه سرمایی ولی چه شور حالی، شاید صف نفت و دار قالی، ولی صفا داشت و بی خیالی.بستنیای پنج ریالی، لبو داغه روی گاری...

یادش بخیر

بزرگترین جنایت نسل کشیه و بدترین نسل کشی، کشتار فرهنگیه.





پ ن:اقدام آموزش و پرورش در اخذ شهریه از دانش آموزان مهاجر افغان که متعاقبش بسیاری از دانش آموزان مجبور به ترک تحصیل شدند...

آقایونه مدیرا که پیاده رفتین کربلا! قبول باشه!

طرف روز 28 صفر، تو یه گروه صد نفره ی وایبری، تولد حصرت مسیح، پیامبر صلح و دوستی رو تبریک گفت!!! خدایا دیگه تا چه حد؟ د لامصب تو عقلم دارریییی؟

بیگانه پرستی؟ حماقت؟ من خیلی خاصم؟ نمیدونم والا

دومین بار از عزیزترین کس عجیب ترین حالشو دیدم!

میلاد نازنین! گاد بلس یو

آقا من اگه نمینویسم منبع الهام ندارم! اصن فک نکنید حال فک کردن و نوشتن ندارما، کلا این روزا مده به جای سپردن امورات به مغز، ارجاش بدی به اندام های دیگه، خدایی گاهی هم خوب جواب میده.