چار دیواری

!همینی که هست

چار دیواری

!همینی که هست

خوش به حال بابام!


یادش بخیر عنفوان کودکی، دلمون تلویزیون رنگ خواست پدر هم رفت یه دونه از این لاینون! رنگیا هست؛ از اینا خرید چسبوند رو شیشه تلویزیون. بدین سان تی ویه ما کالر فول شد و ما خرکیف...

بچه های این دور و زمونه که خر نمیشن!!!

جدیا!


تا حالا کسی رو ندیدم بتونه صدای یاکریمو تقلید کنه!شما سراغ دارین؟


یه پا سنسور!

اعتراف میکنم بچه (تر) که بودم نقشه های خفنی برای کش رفتن پول از کیف مادرم میریختم اما 90 درصدش شکست میخورد... بس که مادرم (حفظ الله) گوشاش نسبت به صدای سکه حساس بود!

ساده جادار نامطمئن!

استتوس یک آدم متشخص و فهیم و تحصیل کرده که خیلی قبولش دارم رو صفحه فیس بوکش:

            " زندگی خر است"!!!

 آقا این جمله از این آدم خیلی بار معنایی داره .


در مترو 6

فروشنده: 4 عدد باتری قلم نیم قلم فقط 1000 تومن تا 2016 هم تاریخ داره...

شهروند: ببینم آقا کو تاریخش کجاست؟

-: بیا آقا... دیده نمیشه برو خونه ببین اگه تا 2016 نبود هرچی دوس داریم بهم فحش بده!!!

 


   شما گارانتی بهتر ازین سراغ دری اصلا؟نه، سراغ داری؟  کو؟ شما به من نشان بده...

جذب سرمایه گذار!

تو فکرشم برم منطقه آزاد بانه! جنس بیارم تو مترو بفروشم...

چاقوی آشپزخانه 56 عدد فقط 1500 تومن!!! لامصب پول بلیت متروه دسفروشش نمیشه من موندم سودش کجاست؟!!!

لالاییه لامصب

عاشق خوابیدن جلوی تلویزیونم... یعنی عاشقا!

دلسوزانه بود البته

یه معلم داشتیم دوم راهنمایی وقتی نصیحت میکرد:

   "عزیز من، فرزندم، دلبندم، پسر گل من... طولللللللله سگ درستو بخون یه چیزی بشی؛ نخونی میشی حمال!!!

خدا قبول کنه

یعنی قشنگ فلسفه ی روزه گرفتنو عوض کردیما! هرکی بیشتر بخوابه برد کرده؛بیداری برابر با عذابه گشنگی!

دوباره باز...

قدیما یه صفای دیگه داشت، مهربونیا بیشتر و بی دریغانه تر بود، ربنام  ربنای خود استاد بود...



از تو مدد!


خدا شکرت، یه رمضون دیگه...

ولی خدا جون یه تخفیفی بده تیر ماه و روزگی؟؟؟

دوستانه عرض میکنم

دوستانی که وبلاگشون عاشقانستو فضاش لوس و نچسبه خواهشا وبلاگشون رو به من پیشنهاد ندن چون از اونجایی که من آدم رکیم صاف صاف بهشون میگم " حالم از وبلاگت بهم میخوره!"

نامه سرش گشاده


دوست عزیز! آقا مجید خراطها! اول بگم از آهنگات متنفرم بعدشم جوری که تو ناله میزنی انگار یه بلایی سرت آوردن پولتو ندادن!!!

دوزار مرد باش.

آی زندگی سیرم ازت...


بعضیا از سریالا الگو میگیرن بعضیا الگو میدن. مثه خانواده ی محترم من که اوشین رو میبینن و نگاه متوقعشون به منه. داداشمو که یه تنه زن دادم تعمیر خونشم با منه...

دیشبم شام منو خورد...خب من چیکاااااااااااار کنننننننننننم

به شمام توصیه میکنم


اعتراف میکنم اگه بخوام تو یه شهر که توش غریبم آدرس بپرسم سعی میکنم از یک خانم بپرسم چون احتمال وجود خارجیه آدرسی که ایشون میدن نسبت به آدرس گفته شده توسط آقایون بالای صد در صده!

رو اعصابای لعنتی

یکی از فانتزیام اینه که این نمکیا و سبزی فروشا و ... که وقت نابجا میان با بلندگوهاشون عر میزننو با آر پی جی منهدم کنن.

حتی پلانشم ریختم، حتی استیله شلیکم در نظر گرفتم!

یکی جوابشو بده!

یکی از دوستان آن سوی لاین در چت:

آهنگ جدید اومده، راستی ریمیکس کیه؟؟؟

حرف حساب!

بدترین نوعه حماقت حماقتیه که تاوانش رو دیگران پس بدن!

یادت بخیر!

سال ها هم که بگذرد باز تازه ترین اشک های من به یاد کهنه ترین خاطراتمان جاریست...

پیش میاد دیگه، منم پیش میارونم!


با یکی از دوستانم قرار دارم. بعده کلی راه رفتن میرسم جلوی پاساژ که ساعتای پایانی کار به حالت نیمه تعطیل درش آورده. شمارشو میگیرم.

-:الو کجایی؟ جلوی پاساژم

-: ای واااااااااای اسد اصلا یادم نبود باهات قرارا دارم، من الان سالن فوتسالم...

                                                                             ***

مدیونی اگه فک کنی ازش دلخور شدم. قراره چن روز آینده حسابی ازش حمالی بکشو، بله! من صعه صدر مفت ندارم به کسی بدم!


جدی میگم!


دیشب بله برون برادرم بود. هنوز باورم نمیشه این بشر ازدواج کرده. یکی بیاد بزنه زیر گوشم قضیه جا بیفته برام!

استدلال!

دیالوگ سریال هم اکنون...

پرستار: آقای دکتر بیمار داره میخنده

دکتر:از کجا فهمیدی داره میخنده. بیمار که لوله تو دهنشه.

-: آخه داره لبخند میزنه!!!

خودش میدونه با کیم


اوصیکم بالمعرفه

دوزار مرام داشته باشین دوزااااااااار

سر هیچی آدم خودشو...نمیکنه که


دوستانه میگم

من تاسف میخورم از دوستانی که بدون اشراف بر تمام وجوه یه قضیه خاص درموردش قضاوت میکنن.

آقا نکن... پس فردا پشیمون میشیا، کشیدم که میگم.