چار دیواری

!همینی که هست

چار دیواری

!همینی که هست

پیش میاد دیگه، منم پیش میارونم!


با یکی از دوستانم قرار دارم. بعده کلی راه رفتن میرسم جلوی پاساژ که ساعتای پایانی کار به حالت نیمه تعطیل درش آورده. شمارشو میگیرم.

-:الو کجایی؟ جلوی پاساژم

-: ای واااااااااای اسد اصلا یادم نبود باهات قرارا دارم، من الان سالن فوتسالم...

                                                                             ***

مدیونی اگه فک کنی ازش دلخور شدم. قراره چن روز آینده حسابی ازش حمالی بکشو، بله! من صعه صدر مفت ندارم به کسی بدم!


نظرات 1 + ارسال نظر
فاطمه جمعه 7 تیر 1392 ساعت 21:01 http://life-me.blogsky.com/

به به همیشه همینطور لطیف برخورد میکنید؟

سعی میکنم!
(تریپ آدمای سوپر منطقی)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد