چار دیواری

!همینی که هست

چار دیواری

!همینی که هست

گاهی میشه دوس دارم یقشو بگیرم سرشو بکوبم به دیوارو بگم : لا مصصصصصب تو چقد نازنینی آخه؟!!!

نظرات 6 + ارسال نظر
خاتون! شنبه 17 فروردین 1392 ساعت 17:12

چه خشن!
اعصاب نداری آ!
خب میپکه دیگه از نازنینیش چیزی نمیمونه که!

من قطعا قدرت بدنی نازنین رو لحاظ خواهم کرد.

elaheh شنبه 17 فروردین 1392 ساعت 18:26 http://elaheh18.blogfa.com

oh oh
che khasheeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen!!!

خاتون! شنبه 17 فروردین 1392 ساعت 23:12

ببین!
خودت داری میگی نازنین آ!
بعدا ما گفتیم؛نگی نه آ!

شما بشنو نازنین. اتفاقا پیگیر نیز باش! بعلهههههههه!

مـیـنـای فــردوس شنبه 17 فروردین 1392 ساعت 23:25

کلا کلی لایک و پلاس به کامنت‌های خاتون‌بانوجان!

خاتون‌جان! لینک بده نازنین مربوطه این پست رو ببینه، شاید خودش انصراف داد از مقام نازنینیت!

اینجا ائتلاف نداریما... مرد باشین تک تک بیاین جلو
نازنین من فرقش با دیگران همینه والا عمرا کسی در نظرم چنین نیکو جلوه که جان دهم زیر پایش!

مـیـنـای فــردوس شنبه 17 فروردین 1392 ساعت 23:54

شرمنده! ما حتی اگه خیلی هم سعی کنیم نمیتونیم مرد باشیم!

فرقش چیه؟ کجه؟ از اینایی که موهاشونم یه وری توو صورت‌شونه؟

اونجور که شما گفتید جان‌تونو بذارید زیر پاش، له میشه خب! من توصیه نمی‌کنم!!

ما را رها کنید در این رنج بی حساب
با قلب پاره پاره و با سـینه ای کباب!!!

خاتون! یکشنبه 18 فروردین 1392 ساعت 17:01

قربون شما مینای فردوس جان!

خودم دست آخر با نازنین جون (حالا اسم گرامشه یا صفتش!) صحبت میکنم که خیلی مواظب خودش باشه!
باید نگران جنون آنی باشه طفلکی!

خیلیا باید مواظب جنون آنی باشنا!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد