چار دیواری

!همینی که هست

چار دیواری

!همینی که هست


من بین دو نگاه از "دوست داشتن" موندم. نگاه دیگری این بود! که باید دنبال عشق دوید و با چنگ و دندون حفظش کرد و اگه رقیبی پیدا شد باید تلاش رو بیشتر کرد حتی اگه به قیمت رنجش خاطر معشوق باشه...

اما من گفتم دوست داشتن زمانی از خودخواهی سواست که خشنود باشی از رضایت معشوق حتی اگر رضایتش درکنار رقیب بودن باشه...

من دیدم که کنار اون خوشحالتره، کشیدم کنار، متهم شدم و محکوم به تنهایی.

نظرات 1 + ارسال نظر
ترانه یکشنبه 13 بهمن 1392 ساعت 19:57 http://stareshab25.blogfa.com

این دنیا جایی نیست که بخوایید فردین بازی در بیارید اگر دل از کف دادید حتما برا بدست آوردنش سخت تلاش کنید که بعدش نشینید غصه بخورید و آه بکشید و تنها بشید . آدمی که به بهانه ای برا جا زدن میکشه کنار عاشق نبوده این بدونید فقط وابسه شده بوده .

سخن جالب و تامل برانگیزیه. بهش فکر میکنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد